Artikelen

Premiums en promotieartikelen zijn 'give aways'. Wat zijn de verschillen, wat kunt u ermee en waar let u op bij het maken van de juiste keuze.

Spelfouten in reclame-uitingen zijn alledaags. Vergeten letters, te veel woorden, omgedraaide letters. Wat zijn de meest voorkomende taal-, spel- en typefouten in reclame en advertenties?

De meest bekende logo’s heeft u waarschijnlijk al honderden keren gezien, maar heeft u ooit wel eens stil gestaan bij de verborgen boodschap? 23 voorbeelden op een rijtje...

Reclame missers zijn alledaags. Scan door deze missers en voorkom dat u ze zelf maakt!

We schreven al eerder over de mogelijkheden van toiletreclame. Op zoek naar 10 creatieve manieren voor een succesvolle toiletreclame-campagne?

Reclame maken betekent niet altijd dat u direct probeert iets te verkopen. U kunt ook reclame maken om klanten te binden. Dat doet u door uw klanten een aardigheidje te bieden. Stuur bijvoorbeeld een kaart op speciale dagen. Iedereen vindt het leuk ansichtkaarten te ontvangen, zeker als deze persoonlijk zijn.

Wil je opvallen bij je klant? Val dan op met een mailing. Stuur bijvoorbeeld een ansichtkaart en bedank de klant.

Wilt u eens op een bijzondere wijze onder de aandacht komen bij uw klant? Stuur dan eens een kaartje naar het product dat hij heeft gekocht.

Mensen lijken vaak op hun buren. Probeer dus ook zaken te doen met de buren van uw klant!

Met billboards bedoelen we de (grote) affiches die op reclameborden aan huisgevels, op panelen langs snelwegen en op andere, speciaal daarvoor ontworpen panelen worden aangebracht. Is zo'n billboard een goed reclamemedium voor u?