Artikelen

Een marketing-communicatieplan is een essentieel document voor het plannen en beheren van de marketingcommunicatieactiviteiten van een organisatie. Oftewel: op welke wijze communiceer jij dit jaar met je doelgroep?

In de wereld van verkoop en ondernemerschap is het maximaliseren van winst een constante uitdaging. Eén van de meest effectieve strategieën om dit te bereiken is 'upselling'.

Werken nieuwsbrieven anno 2023/2024 nog wel en zo ja voor welke type ondernemingen kunnen ze dan iets toevoegen?

Verkoopanalyses zijn cruciaal voor het succes van elk bedrijf. Ze bieden inzicht in de prestaties van uw verkoopteam, de effectiviteit van uw marketingstrategieën en uw algehele winstgevendheid. Het maken van nuttige verkoopanalyses kan echter een uitdaging zijn.

In onze samenleving wordt er steeds meer aandacht besteed aan duurzaamheid en het verminderen van afval. Een belangrijke stap die we kunnen zetten om dit te bereiken, is het beter opslaan van ons afval.

In de wereld van digitale marketing is retargeting, oftewel remarketing een krachtige strategie gebleken om conversies te verhogen en de ROI van advertentiecampagnes te optimaliseren. Hoe werkt dat precies?

Vraag jij je af waarom je een camerasysteem nodig hebt? In dit artikel vind je drie belangrijkste redenen.

Het sluiten van een offerte is het laatste cruciale moment in het verkoopproces en het is belangrijk om dit met succes te kunnen doen. Hier zijn tien tips die u kunnen helpen bij het succesvol afsluiten van een offerte.

Als kleine onderneming of zelfstandige zonder personeel (ZZP'er) heb je waarschijnlijk beperkte middelen en een kleinere klantenkring dan grotere bedrijven. Toch is reclame maken ook voor jou een must.

Moeite met een nieuwe baan vinden? Ontdek deze vijf tips voor succesvol solliciteren