Artikelen

Reclame maken betekent niet altijd dat u direct probeert iets te verkopen. U kunt ook reclame maken om klanten te binden. Dat doet u door uw klanten een aardigheidje te bieden. Stuur bijvoorbeeld een kaart op speciale dagen. Iedereen vindt het leuk ansichtkaarten te ontvangen, zeker als deze persoonlijk zijn.

Wil je opvallen bij je klant? Val dan op met een mailing. Stuur bijvoorbeeld een ansichtkaart en bedank de klant.

Wilt u eens op een bijzondere wijze onder de aandacht komen bij uw klant? Stuur dan eens een kaartje naar het product dat hij heeft gekocht.

Mensen lijken vaak op hun buren. Probeer dus ook zaken te doen met de buren van uw klant!

Met billboards bedoelen we de (grote) affiches die op reclameborden aan huisgevels, op panelen langs snelwegen en op andere, speciaal daarvoor ontworpen panelen worden aangebracht. Is zo'n billboard een goed reclamemedium voor u?

Onlangs verscheen er een interessant artikel op de website van Top! Communicatie. Over de regels van het bloggen. Wat mag wel en niet?

Bloggen, wat is dat eigenlijk en hoe bepaal je of dat iets voor jou en/of jouw bedrijf is?

De Stichting DMS monitort het mediagebruik van de zakelijke beslisser. Interessant om te weten welke sociale media worden gebruikt, welke kranten worden gelezen en naar welke radiozenders wordt geluisterd.

Zakelijk- en consumentgerichte folders verspreiden - Een update van december 2017. Over bereik, verspreiding, leesbereidheid, enz.

Adverteren in publiekstijdschriften of magazines. Een update van december 2017