Artikelen

Zien is kopen. En dat geldt zeker voor impulsaankopen. Hoe stimuleert u die impulsaankopen in uw winkel?

Een affiche of poster op een aanplakbord, billboard of iets dergelijks wordt gemiddeld 1,5 seconde bekeken. Erg kort om uw boodschap goed en duidelijk over te brengen. Hoe pakt u of uw reclamebureau dit goed aan?

Een lange doek met een reclameboodschap achter een vliegtuig ... Het is niet echt vernieuwend, maar het valt wel nog altijd op. Lees verder over prijzen, regels en leveranciers.

Stel, u wilt voor een aankomende handelsbeurs een promotiecampagne organiseren. Wat komt daar bij kijken om dat goed te doen? Zoe kiest u een promotiebureau.

Bikers first in de PC Hooftstraat. Guerrillamarketing of gewoon een creatieve manier om aandacht voor het merk Union te vragen?

Ben je geïnteresseerd in digitale (online) marketing? Dan moet je wél bij blijven, want de ontwikkelingen gaan snel. Wat zijn de betere online platformen (websites) die je daarbij helpen?

Video trekt de aandacht. Video wordt goed bekeken. 500 Marketeers werkten mee aan dit onderzoek door Animoto en geven een kijk op de social video trends in 2019.

Soms heeft ú iets nieuws te melden en neemt u contact met de pers op. Maar het kan ook zijn dat de pers het initiatief neemt. Een aantal tips ...

Voor veel ondernemers geldt 'de vent is de tent'. Het is belangrijk voor deze ondernemers om zichzelf in de markt te zetten. Om van zich zelf een merk te maken. Personal branding noemen we dat.

Het GfK Digital Audience Measurement (DAM) Jaaroverzicht 2018 is weer verschenen. Wat zijn de ontwikkelingen? , het online bereikonderzoek waarin sinds 2013 het digitale gedrag van de Nederlandse bevolking wordt onderzocht.

Vorige