Artikelen

Bent u sterk afhankelijk van het internet en is uw website of webshop heel belangrijk voor u? Dan moet uw website wel altijd online zijn. Hoe weet u dat?

Volgens onderzoek door Koninklijke Horeca Nederland wordt 60% van de horecaondernemers wel eens gechanteerd met slechte recensies. De kwaadwillende wil meer korting … Hoe gaat u het beste met slechte recensies om?

Mensen doen zaken met mensen, daarom is het slim om op uw website foto’s van mensen te gebruiken. Wat werkt het beste? En … mag dat allemaal zomaar of moet u zich aan bepaalde regels houden?

Wat zijn voor klanten de verschillen tussen een licht en donker restaurant? Ook dit is onderzocht...

De kleur in uw zaak (wanden, meubilair, tafellinnen, e.d.) hebben een effect op uw gasten. Heeft u plannen voor een grotere of kleinere aanpassing in uw zaak? Dit moet u over kleuren weten.

Vanaf 1 juli 021 treedt de nieuwe Telecommunicatiewet in werking. Vanaf dat moment mag er niet meer ‘koud gebeld’ worden. Mag u dan werkelijk ook die collega-ondernemer niet meer bellen om samen zaken te doen? Wat speelt?

Er bestaand allerlei online muziekdiensten die u naar uw audioapparatuur kunt streamen. Lekker handig en fijn voor uw klanten en personeel. Wat kosten die diensten en zitten er nog haken en ogen aan?

Mag u zo maar flyeren (oftewel folders uitdelen)? Waar moet u opletten als u met flyers wilt strooien (strooifolders)?

U wilt een actie promoten of een nieuw product introduceren en bedenkt een slagzin. Waar moet die eigenlijk aan voldoen? En hoe weet u zeker dat iemand anders die niet gaat gebruiken?

Weer een klant teleurgesteld over de HEMA. Dit keer over hun onnavolgbare klantenpas waarmee je punten kunt sparen. Hema, alsjeblief, jullie horen gewoon in de Nederlandse winkelstraat, maar maak de boel toch niet zo ingewikkeld. 

Vorige