Artikelen

Er bestaand allerlei online muziekdiensten die u naar uw audioapparatuur kunt streamen. Lekker handig en fijn voor uw klanten en personeel. Wat kosten die diensten en zitten er nog haken en ogen aan?

Mag u zo maar flyeren (oftewel folders uitdelen)? Waar moet u opletten als u met flyers wilt strooien (strooifolders)?

U wilt een actie promoten of een nieuw product introduceren en bedenkt een slagzin. Waar moet die eigenlijk aan voldoen? En hoe weet u zeker dat iemand anders die niet gaat gebruiken?

Weer een klant teleurgesteld over de HEMA. Dit keer over hun onnavolgbare klantenpas waarmee je punten kunt sparen. Hema, alsjeblief, jullie horen gewoon in de Nederlandse winkelstraat, maar maak de boel toch niet zo ingewikkeld. 

Nieuwe code Telemarketing per 1 maart 2020

U wilt voor een nieuwe onderneming, een nieuwe dienst of voor een nieuw product een nieuw logo. Hoe pakt u dat aan?

Als u zaken doet, is het van belang dat u een vertrouwensrelatie opbouwt tussen uzelf, uw bedrijf en de klant. Het scheppen van een basis van vertrouwen is daarom een van de belangrijkste aspecten van succesvol commercieel zaken doen.

Veel verstandelijke reacties zijn te herleiden tot gevoelsreacties. Als u daarop in kunt spelen, leidt dat tot een beter verkoopresultaat.

Als goed verkoper bent u vanzelfsprekend op de hoogte van de koopmotieven van uw klanten. Let echter goed op, want die koopmotieven kunnen regelmatig veranderen.

Een bedrijfsnaam kiezen lijkt snel gedaan, maar let op: het kan zowel juridische als commerciële gevolgen hebben. Hoe kiest u een ‘veilige’ én commercieel slimme bedrijfsnaam? En wat dan te doen met de domeinnaam voor uw website?

Vorige