Artikelen

U kunt reclame maken door (potentiële) klanten te sms-en, appen of te e-mailen en zo te wijzen op uw nieuwe producten en/of aanbiedingen. Wat mag dan wel en waarmee moet u oppassen?

U wilt meer klanten en wilt een paar scholieren folders huis-aan-huis laten verspreiden. Goed idee, maar waar let u op bij het maken en het verspreiden van zo’n folder?

Zien is kopen. En dat geldt zeker voor impulsaankopen. Hoe stimuleert u die impulsaankopen in uw winkel?

Een affiche of poster op een aanplakbord, billboard of iets dergelijks wordt gemiddeld 1,5 seconde bekeken. Erg kort om uw boodschap goed en duidelijk over te brengen. Hoe pakt u of uw reclamebureau dit goed aan?

Een lange doek met een reclameboodschap achter een vliegtuig ... Het is niet echt vernieuwend, maar het valt wel nog altijd op. Lees verder over prijzen, regels en leveranciers.

Stel, u wilt voor een aankomende handelsbeurs een promotiecampagne organiseren. Wat komt daar bij kijken om dat goed te doen? Zoe kiest u een promotiebureau.

Bikers first in de PC Hooftstraat. Guerrillamarketing of gewoon een creatieve manier om aandacht voor het merk Union te vragen?

Ben je geïnteresseerd in digitale (online) marketing? Dan moet je wél bij blijven, want de ontwikkelingen gaan snel. Wat zijn de betere online platformen (websites) die je daarbij helpen?

Video trekt de aandacht. Video wordt goed bekeken. 500 Marketeers werkten mee aan dit onderzoek door Animoto en geven een kijk op de social video trends in 2019.

Soms heeft ú iets nieuws te melden en neemt u contact met de pers op. Maar het kan ook zijn dat de pers het initiatief neemt. Een aantal tips ...

Vorige