Onderneem jij ook maatschappelijk verantwoord (MVO)? En wil je dat ook laten weten? Wees dan voorzichtig met je duurzaamheidsclaims en voorkom 'greenwashing'.
67% van alle klanten vraagt twee of drie offertes aan. Je wilt dus dat jouw offerte er goed uitspringt. Dat begint met de opening van de offerte. Die eerste indruk is van groot belang.
Weer een klant teleurgesteld over de HEMA. Dit keer over hun onnavolgbare klantenpas waarmee je punten kunt sparen. Hema, alsjeblief, jullie horen gewoon in de Nederlandse winkelstraat, maar maak de boel toch niet zo ingewikkeld.
Menig onderneming heeft het zwaar. Er wordt minder reclame gemaakt en advertentiebudgetten worden omlaag bijgesteld. Wat is wijsheid? Reclame maken tijdens de Coronacrisis of juist niet? Het antwoord is niet heel makkelijk te geven. We helpen u een stukje op weg.
Populaire influencers vallen vanaf 1 juli 2022 onder de mediawet. Wat zijn eigenlijk influencers, wat kunnen ze voor u betekenen en vooral: wat moet u als opdrachtgever van deze nieuwe regels weten?
Kartelvorming. Er is je om een offerte gevraagd. Je twijfelt echter en overweegt om met een concurrent prijsafspraken te maken. Mag dat nou wel of niet?
Iedereen is gek van lijstjes. Jij ook? Bekijk dan eens wat de 10 meest gelezen artikelen van 2018 zijn geweest. Misschien heb je wel een paar belangrijke offertetips gemist …
Een automatische offerte lijkt goed mogelijk. De techniek staat tenslotte voor niets. Je laat een potentiële klant enkele vragen invullen op je website en de offerte wordt automatisch verstuurd. Goed plan! Of toch niet?